WhatsApp Destek Çağrı Merkezi

Kargo İle Gönderim

Cihazımı Nasıl Göndereceğim?

Ürünü göndermeden önce yapmanız gereken bazı işlemler bulunmaktadır. Lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz.

  • Cihaz türünüze göre iPhone'umu Bul, iPad'imi Bul, iPod'umu Bul, Apple Watch'umu Bul, iMac'imi Bul, MacBook'umu Bul özelliğini kapatınız. Bul özelliğini kapatmadığınız ürünler için işlem başlatılmayacaktır.
  • Yurtdışından alınmış Cep Telefonu veya IMEI bulunan tabletlerde fatura beyanı zorunludur. Yurtdışından alınmış Cep Telefonu veya IMEI bulunan tabletlerde faturasız işlem yapılmaz. Fatura veya satın alma belgesi yok ise ürünü göndermeyiniz. Aksi halde ürüne hiç bir işlem yapılmadan tarafınıza iade edilecektir.
  • Tek gönderilen aksesuarlarda fatura beyanı zorunludur. Faturası gönderilmeyen ürünler işleme alınmayacaktır. Aksesuarlar beraberinde satın alınan ürün ile birlikte gönderilmelidir. Sadece aksesuar gönderilecek ise fatura beyanı zorunludur. Bu uyarılara rağmen yapılan gönderilerde kargo ücreti size ait olarak yönlendirilecektir.
  • Ürünü göndermeden önce yedeklemenizi yapınız. Servisimize ulaşan tüm ürünler yapılan testlerin ardından sıfırlanmaktadır. Bildirmeniz dahilinde ücretli yedekleme hizmeti servisimiz tarafından sağlanmaktadır.
  • Ürününüz, kullandığınız sürece sistemsel hata kayıtlarını tutmaktadır. Fabrika ayarlarına döndürmeniz/sıfırlamanız durumunda, çok kıymetli hata kayıtları da silinmiş olacaktır. Fabrika ayarlarına döndürülen ürünlerde hata kayıtları da silinmiş olduğundan ürününüze ait hataları tespit edemeyebiliriz.
  • Lütfen ürünü fabrika ayarlarına döndürmeyiniz, sıfırlamayınız. Kişisel bilgileriniz ile ilgilenmiyoruz. iCloud'dan çıkış yaptıktan sonra rehberinizin, fotoğraflarınızın ve uygulamalarınızın silindiğinden emin olunuz veya siliniz.
  • Mevcut ise ürünü kendi korunaklı kutusu ile gönderiniz veya ürünü kargoda hasar görmeyecek ve muhafaza edecek şekilde ambalaj yapmanızı tavsiye ederiz. Kargoda oluşacak hasarlardan servislerimiz sorumlu değildir.
  • Ürününüz tercih ettiğiniz servisimize ulaştığında görsel kontrolleri yapılacak, kontrollerin ardından fotoğrafları çekilecek ve detayları kayıt altına alınacaktır. Takibini, kayıt alındığına dair gelen SMS'den sonra web sayfamız üzerinden kontrol edebilirsiniz.
  • Ürünü göndermek için aşağıda yer alan servislerimizden istediğinizi seçerek işlemlerinize başlayabilirsiniz.
  • Gönderiniz servisimize ulaştıktan sonra işlemlerinize öncelik verilmesi için Ön Kayıt Formu'nu doldurmanızı tavsiye ederiz. Veya göndermek istediğiniz servisimize ait olan anlaşmalı kargo gönderi kodunu E-Posta adresinize veya cep telefonunuza SMS ile gönderilmesini tercih edebilirsiniz.
  • Gönderinize öncelik verilmesini sağlayan ön kayıt formunu doldurmayı tercih etmezseniz; T.C. Kimlik numaranızı, size ulaşabileceğimiz irtibat numaranızı, e-posta adresinizi, şikayet ve taleplerinizi not olarak kargo poşetine eklemeyi unutmayınız.

Diyarbakır Şubesi - Anlaşmalı Kargo Bilgileri
  • Yurtiçi Kargo
    Yurtiçi Kargo
    Anlaşma Numarası: 449823740
Malatya Şubesi - Anlaşmalı Kargo Bilgileri
  • Yurtiçi Kargo
    Yurtiçi Kargo
    Anlaşma Numarası: 449825435
Van Şubesi - Anlaşmalı Kargo Bilgileri
  • MNG Kargo
    MNG Kargo
    Anlaşma Numarası: 245065568
  • Yurtiçi Kargo
    Yurtiçi Kargo
    Anlaşma Numarası: 435003086

Cihazınızın daha hızlı işlem görebilmesi için ön kayıt formu oluşturmak ister misiniz?

Veya

Anlaşmalı olduğumuz kargo gönderi numarası bilgilerini E-Posta ve SMS ile almak ister misiniz?

Bayi Bilgileri
Bayi Sorumlu Bilgileri
Müşteri Bilgileri
Cihaz Bilgileri
Var ise kilit kodu
Ücretli yedekleme hizmeti istiyor musunuz?
Ücretli yedekleme hizmeti almayı kabul ettiniz. Çağrı merkezimiz tarafından bilgilendirilmek üzere aranacaksınız.
Yükleniyor...
Anlaşmalı olduğumuz kargo gönderi numarası bilgilerini E-Posta ve SMS ile almak için aşağıdaki alanları doldurunuz.
Yükleniyor...
Hizmet İletişim

Hizmet İletişim © 2020
www.hizmetiletisim.com.tr